Adviesraad

In de ontwikkeling van het platform is het fijn om kritische mensen mee te laten kijken en om met ze te sparren. Onze adviesraad bestaat momenteel uit de volgende personen:

Prof. dr. Moniek Buijzen. Moniek is hoogleraar Communicatie en Gedragsverandering bij de Erasmus Universiteit Rotterdam. Ze houdt zich onder andere bezig met onderzoek hoe de voordelen van digitale technologie voor een gezonde en duurzame leefstijl kunnen worden geoptimaliseerd, terwijl mogelijke risico’s tot een minimum worden beperkt.

Dr. Hilde Tobi. Hilde is hoofddocent methodologie voor interdisciplinair onderzoek aan Wageningen Universiteit & Research center (WUR). Ze is geïnteresseerd in het meetbaar maken van ingewikkelde begrippen, ook bij kwetsbare doelgroepen zoals kinderen en mensen met een verstandelijke beperking. Hilde neemt geen blad voor de mond en haar input is enorm waardevol in het onderzoek naar de effectiviteit en validiteit van het platform!

Dr. Joost van Doremalen. Joost is full-stack developer bij Freshheads en mede-oprichter van Novolearning. Hij heeft ooit in het verleden op een zolderkamertje het allereerste prototype van Crowdience geprogrammeerd. Inmiddels besteden we dat uit aan een software ontwikkelaar en kan Joost zich volop met zijn eigen bedrijf en werkzaamheden bezig houden. Maar hij denkt nog graag mee over Crowdience.

Heb je interesse om in de adviesraad plaats te nemen? Neem dan contact op via info@stichtingcrowdience.nl